آراز دانلود

دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی|موزیک|موسیقی اصیل ایرانی

آراز دانلود

دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی|موزیک|موسیقی اصیل ایرانی

دانلود آهنگ مصطفی یگانه بنام" تو یادت نیست"


  
لینک دانلود

 متن آهنگ "تو یادت نیست" مصطفی یگانه

تو یادت نیست کسی که دیوونت بود

کسی که رو شونت بود

تو یادت نیست یه روز تو قلبت جام بود

عطری که رو لب هام بود عاشقی بود

عاشقی بود , عاشقی بود , عاشقی بود

عاشقی بود , عاشقی بود , عاشقی بود

تنهام و هنوزم تنها تو رو می خوام و

نمی بینم بعد تو فردام و

مثل شب شدم همه روزهام و

تنهام و هنوزم تنها تو رو می خوام و

نمی بینم بعد تو فردام و

مثل شب شدم همه روزهام و

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مصطفی یگانه بنام "تو یادت نیست"

♫♫♫♫♫♫

تو یادت نیست حس توی حرفات و

گفتی می مونم با تو

تو یادت نیست پرسه ی شب هامون و

من و تو و بارون و عاشقی رو

عاشقی رو , عاشقی رو , عاشقی رو

عاشقی رو , عاشقی رو , عاشقی رو

تنهام و هنوزم تنها تو رو می خوام و

نمی بینم بعد تو فردام و

مثل شب شدم همه روزهام و

تنهام و هنوزم تنها تو رو می خوام و

نمی بینم بعد تو فردام و

مثل شب شدم همه روزهام و

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.